Reviews
Justin's Reviews for "Valentine's Day Haiku"
Return to the "Valentine's Day Haiku" fight page
Justin has left 5 reviews this fight, have you added yours yet?
Avatar Justin
"I Love Surprises!" by -Xzkape Productions - Reviewed on February 22nd, 2012

Hahaha, this is cute. The shot at the end made me smile. Would have loved the final shot to zoom out or be a little bit wider to really emphasis his alone-ness. Perhaps with an empty chair or something. Fun fun fun!

Avatar Xzkape
Replied on February 22nd, 2012

I was going to have an empty chair there, but felt that it would give the impression that he was crazy. When he is just a lonely man. lol but a wider shot would have been better for sure. Glad it made smile, btw loving the new touches to the site.

Cancel
Avatar Justin
"Valentine's Day Haiku" by Tomikazee Productions - Reviewed on February 22nd, 2012

Cool zooming upwards shot. Hey, look, a hot girl! Haha, I like all the transitions here, very nice. You always have such beautiful shots. Seems like it moves a bit quickly though, wish it had some voice over.

Avatar GhastlyMrC
Replied on February 22nd, 2012

Thanks Justin. Really appreciate the shot compliment, means a lot. Yeah, there was something missing from the finished thing I always thought, but I wasn't sure what. Maybe a voice over might have been the very thing. But, hey, at least we got to put something together in time for the fight!
Thanks again

Cancel
Avatar Justin
"" by BeastModeproductions - Reviewed on February 22nd, 2012

Is there no sound to this? Ah, I see, there's a little sound at the end. Wish you had some music or something in here. You need to show the note and the picture a lot closer so the joke really "reads" - it all happens a bit quick!

Cancel
Avatar Justin
"Crappy Valentines Day" by AllYouCanStomach - Reviewed on February 22nd, 2012

Your use of three shots isn't really effective here, since it's just three cuts within the same shot. You couldn't memorize the lines beforehand? Holding the paper is quite awkward. I can hear camera handling noise which is a no-no. It's a nice little couple haikus, but with the video element of this was executed better.

Cancel
Avatar Justin
"VDH: Secret Admirer " by JustRyce - Reviewed on February 22nd, 2012

Whoa, CREEPY mask!!!! Lots of screaming in the lightweights. Haha, the last shot makes no sense. Well, I laughed!

Cancel
Last Fight's Winner
Video "The Lottery"

by Film Club

Genre: Any

GroupVotes
Film Club12
Notorious Film Studio9
Rockfish films3

The Lottery

by Film Club

The highs and lows of playing the lottery.

3,870 views
2 reviews
12 votes

Smack Talk!

""

Avatar
Next Months' Fight
Video
Due October 17
02:00 max

Wait, what was that noise?

Genre: Horror

Rules: "Wait, what was that noise?" - must be the first line of the film - show us something creepy! Suggested by Matthias Smed Larsen.

Submit yours View More
Film Fights Review Show
Hall Of Fame
Thumb 45 Seconds To Death

Reformed criminal Roger Stern trusts the wrong dame and falls into a spiral dow...

Thumb The Suitcase

So, we both had election day off work, so we took a road trip and came up with t...

Thumb The EGG Worldly War IV^2

First to count all the Wilhelm Screams wins...something! The epic story of Milit...